معرفی اعضای مجتمع آموزشی مقطع پیش دبستانی
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
نام و نام خانوادگی | نام و نام خانوادگی | نام و نام خانوادگی | نام و نام خانوادگی |
سمت | سمت | سمت | سمت |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
نام و نام خانوادگی | نام و نام خانوادگی | نام و نام خانوادگی | نام و نام خانوادگی |
سمت | سمت | سمت | سمت |
معرفی اعضای انجمن و شوراها مقطع پیش دبستانی
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
رئیس انجمن | نایب رئیس انجمن | منشی انجمن | عضو انجمن |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
عضو انجمن | عضو انجمن | عضو انجمن | عضو انجمن |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
رییس شورا | معاون شورا | منشی شورا | عضو شورا |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
عضو شورا | عضو شورا | عضو شورا | عضو شورا |
برنامههای شعبه اول گلهای فردا
- افزایش کیفیت فرآیندها و برون داده های نظام آموزش و پرورش
- ارتقاء کمی و کیفی فرصت های برابر آموزشی برای همه ی دانش آموزان و تحقق اهداف برنامه ی آموزشی برای همه
- بهره گیری هوشمندانه از فناوری های نوپدید ارتباطی و اطلاعاتی ، در آموزش و دسترسی آسان معلمان و دانش آموزان به آنها
- دانش آموز با مشارکت در فعالیت های اجتماعی هویت ساز ، نوعدوستی ، ایثار و مسئولیت پذیری در قبال دیگران را تجربه کند و با پرهیز از روحیه فردگرایی ، توانایی تصمیم گیری مبتنی بر خرد جمعی خود را توسعه دهد.
- پرورش انسان های موحد ، مومن و متعهد به مسئولیت ها و وظایف در برابر خدا ، خود ، دیگران و طبیعت
- تعامل موثر با خانواده ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد مرتبط و استفاده از فرصت های موجود
- با شناسایی معیارهای زندگی سالم ، سطح سلامت جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی خود را بررسی و روش هایی را برای شکل دهی به هویت خود د انتخاب کند و به کار گیرد .
- با کسب مهارت های نوشتاری ، شفاهی ، ادراکی و تولیدی زبان ، از این مهارت ها برای حل مسائل و رفع نیازهای خود در سطح جامعه و تحلیل موقعیت های پیچیده بهره بگیرد .
آدرس مقطع پیش دبستانی
این مقطع به زودی در مجموعه مدارس گلها دایر می گردد.
این مقطع به زودی در مجموعه مدارس گلها دایر می گردد.