![]() |
![]() |
![]() |
||
|---|---|---|---|---|
| خانم فریبا جهانگیری | خانم ریاحی | خانم سیفی | ||
| مدیر | معاون | انفورماتیک |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|---|---|---|---|---|
| خانم فتاحی | خانم موسوی | خانم جباری | خانم نبی زاده | خانم عیدی نصیر |
| مربی پیش۲ | مربی پیش۲ | مربی پیش۲ | مربی پیش۲ | مربی پیش۲ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|---|---|---|---|---|---|
| خانم قربانی | خانم میرسالاری | خانم کشاورز | خانم شیروانی | خانم سجاد منش | خانم نصیرپور |
| مربی پیش۲ | مربی پیش۲ | مربی پیش۲ | مربی پیش۱ | مربی پیش۱ | مربی پیش ۱ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
| خانم اسدی فرد | خانم تاراستی | خانم بحرانی پور | خانم مقامی | خانم باوی | |
| مشاور | دستیار مربی | دستیار مربی | دستیار مربی | مربی موسیقی |
![]() |
![]() |
||
|---|---|---|---|
| رئیس انجمن
جناب دکتر جواد رحیمی |
نایب رئیس انجمن
جناب مهندس احسان موحدی |
منشی انجمن
سرکار خانم فاطمه مومنی |
عضو انجمن
سرکار خانم سحر قنبری |
![]() |
|||
|---|---|---|---|
| عضو انجمن
سرکار خانم لیلا شریفی |
عضو انجمن
سرکار خانم آذر رفیعی |
عضو انجمن
جناب آقای محسن افشار |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|---|---|---|---|
| رییس شورا | معاون شورا | منشی شورا | عضو شورا |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|---|---|---|---|
| عضو شورا | عضو شورا | عضو شورا | عضو شورا |
برنامههای کودکستان گل های فردا
- افزایش کیفیت فرآیندها و برون داده های نظام آموزش و پرورش
- ارتقاء کمی و کیفی فرصت های برابر آموزشی برای همه ی دانش آموزان و تحقق اهداف برنامه ی آموزشی برای همه
- بهره گیری هوشمندانه از فناوری های نوپدید ارتباطی و اطلاعاتی ، در آموزش و دسترسی آسان معلمان و دانش آموزان به آنها
- دانش آموز با مشارکت در فعالیت های اجتماعی هویت ساز ، نوعدوستی ، ایثار و مسئولیت پذیری در قبال دیگران را تجربه کند و با پرهیز از روحیه فردگرایی ، توانایی تصمیم گیری مبتنی بر خرد جمعی خود را توسعه دهد.
- پرورش انسان های موحد ، مومن و متعهد به مسئولیت ها و وظایف در برابر خدا ، خود ، دیگران و طبیعت
- تعامل موثر با خانواده ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد مرتبط و استفاده از فرصت های موجود
- با شناسایی معیارهای زندگی سالم ، سطح سلامت جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی خود را بررسی و روش هایی را برای شکل دهی به هویت خود د انتخاب کند و به کار گیرد .
- با کسب مهارت های نوشتاری ، شفاهی ، ادراکی و تولیدی زبان ، از این مهارت ها برای حل مسائل و رفع نیازهای خود در سطح جامعه و تحلیل موقعیت های پیچیده بهره بگیرد .
آدرس مقطع کودکستان
این مقطع به زودی در مجموعه مدارس گلها دایر می گردد.














